Bestellen – Bezorgen

Het plaatsen van een bestelling

Wanneer u op de knop bestellen drukt op de detailpagina van een product, begint u aan het bestelproces. Aan de linkse kant van de pagina staat bij welke stap u bent in het bestelproces. Dit houden de stappen in:
Stap 1: De Shoppingbag; hierin ziet u een overzicht van al uw gekozen artikelen met daarbij de totale som (inclusief BTW) van de producten. Controleer dat u de juiste artikelen, de juiste maten en de eventuele optie voor de gratis cadeauverpakking goed heeft ingevuld voor u verder gaat.
Stap 2: Klantgegevens; hier vult u uw gegevens in zodat de artikelen naar het juiste adres gaan.
Stap 3: Betaalmethode, hier kiest u de gewenste betaalmethode om de overdracht te voltooien. Zie betalen voor meer informatie.
Stap 4: Order bevestigen, hier ziet u een overzicht van alle artikelen en klantgegevens ter controle. Indien correct, kunt u verder gaan naar de werkelijke betaling.
Stap 5: De betaling, hier maakt u het geld over volgens de gewenste procedure.
Stap 6: Uw bestelling is gelukt en u ontvangt een bevestigingsmail op het aangegeven e-mailadres. U ontvangt de bestelling binnen de aangegeven levertijd of wij nemen contact met u op hierover.

Gratis bezorging

Wij van Keuvelaar willen het online shoppen zo makkelijk mogelijk voor u maken. Vandaar dat we iedere bestelling die u bij ons doet, gratis naar u toe verzenden. U heeft dus tijdens het bestellen geen last van bijkomende kosten. Ook zijn al onze prijzen inclusief BTW, dus u komt nooit voor verrassingen te staan.

Let wel, in het geval van verzending onder rembours rekenen we wel verzendkosten (€15,83), gezien de hoge kosten die PostNL rekent voor deze manier van verzenden.

Gratis cadeauverpakking

Naast de gratis verzending bieden wij u nog een gratis dienst aan, een cadeauverpakking. Dit doen we omdat we vinden dat onze online shop, net zulke goede service moet verlenen als onze winkel in Middelharnis (Zuid-Holland). In onze winkel pakken wij uw aankopen graag als cadeau voor u in, dus doen we dit online ook. Hoe groot of klein de bestelling ook, ieder sieraad of horloge kan een mooie versiering krijgen. Zie een voorbeeld hier.

Levertijd

  • Horloges of sieraden die op werkdagen voor 17.00 uur online worden besteld, en die op voorraad zijn, worden de volgende werkdag gratis thuisbezorgd.
  • Artikelen die niet op voorraad zijn, worden besteld voor u en geleverd binnen de aangegeven levertijd. Deze levertijden verschillen per merk, aangezien we dan afhankelijk zijn van de leverancier.
  • Staat er bij een artikel ‘Wij informeren u over de levertijd’, dan nemen wij na bestelling direct contact met u op via telefoon of email, waarin wij u meer informatie geven omtrent de levertijd.
  • Het kan voorkomen dat een bestelling pas later geleverd kan woren dan de levertijd indicatie aangeeft. In dat geval nemen wij direct contact met u op via telefoon of email en leggen we u de situatie uit.

Uw bestelling volgen via Track & Trace

Iedere bestelling die u doet op Keuvelaar.nl krijgt een uniek Track&Trace nummer. Dit is een online dienst van PostNL waarbij u zelf kunt kijken waar uw bestelling zich op dat moment bevindt. Zo kunt u de verzending volgen en bieden we u nog meer zekerheid omtrent online bestellen. U krijgt deze code meegestuurd in de verzendbevestiging die u krijgt nadat we de bestelling hebben verzonden.

Let wel, bestellingen die verstuurd kunnen worden als briefpost krijgen geen Track&trace nummer.